משלוחים

שליח עד הבית – עד 7 ימי עסקים – 39₪
יום עסקים – ימי חול (ראשון עד חמישי), לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג, חג, שבתון, חול המועד וימי זיכרון

החזרות והחלפות

לא ניתן לבצע החלפות ו- או החזרות לאחר סיום הרכישה.
שימי לב כי כל הפרטים המוצעים לרכישה תחת קטגוריית MY CLOSET הינם פריטי יד 2, פירטים אלו אינם חדשים ונעשה בהם שימוש.
אם זאת, החברה תעשה את מלאו המאמצים לספק את המוצר באיכות גבוהה.

פגם במוצר –
במידה וקיבלתם מוצר פגום על הלקוח לדווח לחברת מלח הארץ בתוך 48 שעות ממועד קבלת ההזמנה.
לאחר 48 שעות לא תינתן האפשרות להחליף או להחזיר מוצר פגום.
ניתן לדווח על פגם במוצר בכל אחד מהערוצים הבאים :
טלפון : 054-3142020
מייל : [email protected]
שעות פעילות : א’ – ה’ 9:00-16:00


לכל שאלה צוות שירות הלקוחות שלנו זמין עבורכם!
טלפון : 054-3142020
מייל : [email protected]
שעות פעילות : א’ – ה’ 9:00-16:00 

תקנון

  1. כללי
    1. גולשת יקרה, אנחנו מודים לך שבחרת להיכנס לבלוג “מלח הארץ”!
    2. בלוג “מלח הארץ” (להלן: “הבלוג” ו/או “האתר”) הינו מגזין דעה בתחום הפנאי ולייפסטייל, אופנה ועיצוב הבית ומופעל ע”י חברת י.ט רוש בע”מ (להלן: “החברה”).
    3. בכל מקום בתקנון בו צויין “החברה” הכוונה גם ל”האתר” ו/או “הבלוג” ולהיפך.
    4. הגלישה באתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה, הנך מתבקשת לקרוא תקנון זה במלואו ובקפידה, וגלישה באתר מבטאת ומהווה הסכמה מצידך לתנאי תקנון הגלישה והם יחולו על כל פעולה שביצעת ו/או תבצעי באתר. אם אינך מסכימה לתנאי השימוש והגלישה, כולם או חלקם, הנך מתבקשת שלא לעשות כל שימוש באתר.
    5. האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון נקבה הוא מטעמי נוחות בלבד.
    6. תנאי השימוש באתר חלים על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולרי, מחשבי כף יד למיניהם וכיו״ב).
    7. הוראות תקנון זה הן הבסיס המשפטי לכל דיון ו/או קונפליקט בין הלקוח לבין החברה, הנך מתבקש לקרוא תקנון זה בקפידה.
    8. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך במתן התראה מוקדמת.
    9. החברה שוקדת לוודא כי כל המידע המוצג באתר מוצג באופן שלם ומדוייק, אולם ייתכן שיופיעו אי דיוקים ו/או שגיאות בתום לב והחברה לא תישא באחריות כלשהו בעניין זה.
    10. 1.10.במקרה של סתירה בין הוראות התקנון לכל מידע אחר, יגברו הוראות תקנון זה.
    11. החברה שומרת לעצמה את הזכות למנוע את הגישה לאתר לתקופה מוגבלת או בלתי מוגבלת לגולשים שהתנהגותם אינה הולמת, או שאינה לפי כללי ההשתתפות ו/או המנסים לפגוע בניהולו התקין של האתר ו/או מי שמסר במתכוון פרטים שגויים ו/או מי שביצע מעשה או מחדל הפוגעים או העלולים לפגוע בחברה ו/או בגורם כלשהו ו/או מי שעשה שימוש בשירותי החברה לביצוע מעשה המנוגד לדין, ו/או מי שהפר תנאי תקנון זה ו/או מי שמסר נתון שגוי לחברה במתכוון ו/או שלא במתכוון. נושא זה נתון לשיקול דעתה הבלעדי של החברה ללא צורך בנימוק או הסבר של החברה בעניין.
    12. 1.12.התכנים והמידע המוצגים באתר ניתנים בחינם ואינם כרוכים בתשלום אלא אם יצויין אחרת במפורש ע”י החברה. הינך רשאית לעשות שימוש באתר בהתאם להוראות הדין והשימוש יהיה לצרכים אישיים ופרטיים. האתר לא נועד לשימוש מסחרי או כל שימוש שאינו אישי, אלא אם צויין אחרת ובמפורש ע”י החברה. ככל שברצונך לעשות שימוש אחר באתר, הינך מתבקשת לפנות להנהלת האתר באמצעי התקשורת המפורטים בתקנון זה.
    13. 1.13.ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה בכל שאלה הקשורה לבלוג באמצעות מייל:
      שירות לקוחות 054-3142020 , ימים א׳-ה׳ 9:00-16:00   , מייל : [email protected]     
    14. 1.14.עומדת לרשותך האפשרות להירשם לאתר באמצעות שם משתמש וסיסמא. הנך מתבקשת לשמור בפרטיות את הסיסמא שבחרת ולא להעבירה לאיש. במסגרת ההרשמה תידרשי למסור מידע אישי שלך לדוגמא תאריך לידה – אינך מחוייבת למסור פרטים אלה, ומסירת הפרטים לאתר מתבצעת מרצונך, ביוזמתך ובהסכמה מלאה שלך.
    15. 1.15.הרשמתך לאתר מהווה הסכמה מצידך לקבלת עדכונים שוטפים ו/או ניוזלטר ו/או תוכן שיווקי מאתר החברה לכתובת המייל שלך.
    16. 1.16.הפרטים שמסרת בעת ההרשמה יישמרו במאגר המידע של החברה. 
    17. 1.17.מומלץ לשים לב להזנת פרטים נכונים ולעדכון בכל שינוי בהם.
    18. 1.18.ייתכן שבלאחר ההרשמה, כניסה לאתר באמצעות אותו מכשיר, המערכת תזהה אותך באופן אוטומטי, לכן מומלץ לצאת מהאתר בצורה מסודרת לאחר כל שימוש באתר.
    19. 1.19.הגלישה באתר מותרת לבנות כל הגילאים אולם אם הנך מתחת לגיל 18, אזי שהשימוש באתר כפוף לאישור הורים או האפוטרופוס החוקי. בהרשמתך לאתר ו/או גלישה באתר הינך מאשרת כי קיבלת את אישור הגורם המתאים לאחר שזה קרא בעיון את הוראות התקנון ולחברה לא תהיה אחריות בגין כל טענה ו/או דרישה בעניין. 
  1. זכויות יוצרים
    1. כל זכויות הקניין הרוחני, לרבות זכויות היוצרים, הדגמים, השיטות והסודות המסחריים, הנם רכושה של החברה בלבד. זכויות אלה חלות, בין השאר, על הנתונים באתר, לרבות רשימת המוצרים, תיאור ועיצוב המוצרים וכל פרט אחר הקשור להם.
    2. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מהאתר, לרבות סימני מסחר, תמונות וטקסטים, וכיוצא בזאת, בלא קבלת רשותה של החברה מראש ובכתב.
    3. אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים בבסיס הנתונים, ברשימת המוצרים המופיעים בו או בפרטים אחרים המתפרסמים בו, בלא קבלת הסכמתה של הנהלת האתר מראש ובכתב.
    4. אין להשתמש בנתונים כלשהם המתפרסמים לצורך הצגתם באתר או בשירות אחר כלשהו, בלא לקבל את הסכמתה של הנהלת האתר מראש ובכתב ובכפוף לתנאי אותה הסכמה (אם תינתן).
    5. השם “מלח הארץ” וכן שם הדומיין של האתר, סימני המסחר (בין אם נרשמו ובין אם לא) הם כולם רכושה של החברה בלבד. אין לעשות בהם שימוש בלא קבלת הסכמתה בכתב ומראש.
    6. כל התוכן המילולי, אייקונים,  כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החברה ובעלי החברה.
    7. יש להשתמש בשירותי האתר למטרות חוקיות בלבד.
    8. אין להעתיק ולהשתמש, או לאפשר לאחרים להשתמש, בכל דרך אחרת בתכנים מתוך האתר, לרבות באתרי אינטרנט אחרים, בפרסומים אלקטרוניים, בפרסומי דפוס וכיוב’, לכל מטרה אחרת.
    9. אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל יישום מחשב או כל אמצעי אחר, לשם חיפוש, סריקה, העתקה או אחזור אוטומטי של תכנים מתוך האתר. בכלל זה, אין ליצור ואין להשתמש באמצעים כאמור לשם יצירת לקט, אוסף או מאגר שיכילו תכנים מהאתר.
    10. 2.10. אין להציג תכנים מהאתר בכל מסגרת או דרך שהיא ובשום פורום כזה או אחר ללא אישור מאת החברה מראש ובכתב.
  2. אחריות החברה
    1. הבלוג מכיל כתבות דעה וכן המלצות של מערכת הבלוג בתחומי העניין המפורטים לעיל. ההמלצות הינן חוויות אישיות והחברה אינה אחראית על בחירות ורכישות שביצעו הגולשים כתוצאה מההמלצות הנ”ל.
    2. המידע שניתן באתר אינו כרוך בתשלום, יחד עם זאת זכרי כי השימוש שאת עושה באתר הינו באחריותך הבלעדית ושימוש וגלישה באתר מהווה הסכמה מצידך לכל תנאי תקנון האתר והנך מוותרת על כל תביעה, טענה ודרישה כנגד החברה ו/או מי מטעמה. כמו כן הינך מסכימה כי החברה אינה אחראית לכל נזק (ישיר או עקיף), הפסד, אובדן, אי התאמה שנגרמו או ייגרמו לך או לצד שלישי הקשורים במישרין או עקיפין לתכנים המופיעים בבלוג.
    3. המידע המוצג בבלוג (פרסומת, המלצה, מוצרים, דעות, קישורים לאתרים וכל מידע אחר) אינו בא להחליף כל ייעוץ בכל תחום שהוא ו/או חוות דעת מוסמכת ואינו מחליף את הצורך באיש מקצוע ככל שהדבר דרוש. אין לראות במידע המוצג בבלוג כעידוד לרכישת שירותים ו/או מוצרים שמפורסמים ו/או יצירת מחוייבות לביצוע פעולה כלשהי וכן ליצירת אחריות לחברה.
    4. הנהלת האתר אינה מתחייבת כי כל הקישורים שיופיעו באתר יהיו תקינים ויובילו לאתר אינטרנט פעיל. כמו כן לחברה אין שליטה על אתרי אינטרנט של צדדי ג’ בקשר עם המידע המפורסם בהם, לרבות רמות אבטחה, מדיניות פרטיות של אתרי אינטרנט של צדדי ג’. במצב זה מומלץ לעיין בתקנונים של אתרי האינטרנט של צדדי ג’ ולחברה לא תהיה כל אחריות בגין גלישתך באתרים אלה.
    5. החברה אינה אחראית לזמינות הגלישה באתר ולהתאמתה לצרכי הגולשת ואינה מתחייבת שהשירותים לא יופרעו, יינתנו כסדרם בלא הפסקות, ללא טעויות ויהיו חסינים מפני גישה בלתי מורשית או מפני נזקים, קלקולים, תקלות, כשלים בחומרה, בתוכנה בקווים ובמערכת התקשורת, אצל החברה ו/או מי מטעמה.
    6. אספקת השירותים ע”י החברה תלויה בין היתר בצדדים שלישיים והחברה אינה אחראית לכל מעשה ו/או מחדל של צדדים שלישיים ולא תהיה אחראית לכל נזק, אובדן, הפסד או הוצאה שייגרמו לגולשת או לצד שלישי כלשהו כתוצאה מכך.
    7. החברה אינה אחראית לכל מוצר ו/או שירות שנרכש באמצעות קישור מהאתר לגורם שלישי. 
  1. MY CLOSET
    1. כל הפריטים המוצעים לרכישה תחת הקטגוריה MY CLOSET הינם פריטי יד שנייה.
    2. פריטי MY CLOSET  אינם חדשים ונמכרים לאחר שנעשה בהם שימוש. יחד עם זאת החברה תעשה את מירב המאמצים לספר מוצרים באיכות גבוהה.
    1. התמונות המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין המראה ומפרט המוצרים כפי שנראים בתמונה לבין המוצרים בפועל. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, מוסכם ומובהר, כי החברה תשתדל לעשות את מיטב יכולתה על מנת להציג תמונות מדויקות ומידע מדויק ככל האפשר. 
    2. נפלה טעות קולמוס בתיאור הפריט, לא יחייב הדבר את החברה ו/או את הנהלת האתר.
    3. פריטי MY CLOSET לא ניתנים להחלפה ו/או החזרה לאחר קבלתם.
    4. עלות משלוח של פריטי MY CLOSET – 39 ₪ – עד 7 ימי עסקים. לשימת לבך, לא יתאפשרו אמצעי משלוח אחרים לפריטים אלה. 
    5. ימי עסקים הינם ימי חול, ראשון עד חמישי, ואינם כוללים שישי, שבת, ערבי חג וחול המועד וימי זיכרון.
    6. במקרה שקיבלת מוצר פגום, יש לדווח לחברת מלח הארץ בתוך 48 שעות ממועד קבלת ההזמנה. שירות לקוחות 054-3142020, ימים א׳-ה׳ 9:00-16:00, 

מייל: [email protected]     

במקרה של דיווח בעניין פגם במוצר לאחר שחלפו 48 שעות ממועד קבלת המשלוח לא תינתן האפשרות להחליף או להחזיר את המוצר.

    1. לאחר שביצעת את ההזמנה תקבלי הודעה ראשונית על קליטת פרטי הזמנתך. לתשומת לבך: אישור זה אינו מחייב את האתר לספק את המוצרים שהזמנת, והוא רק מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו במערכת.
    2. רק לאחר שהחברה ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם  יסיימו לבדוק את פרטי כרטיס האשראי שלך ויתקבל אישור חברת כרטיסי האשראי שהנפיקה את כרטיס האשראי שבאמצעותו בוצע התשלום, לביצוע הרכישה, תיחשב הצעתך כבת ביצוע ויתחיל תהליך אספקת המוצרים שהזמנת, בתנאי שהם מצויים במלאי שבידי החברה. 
    3. על מנת שנוכל לספק לך את המוצרים שהזמנת, צריכה הזמנתך להתקבל ולהיקלט אצלנו באופן תקין ומסודר, כשהיא מכילה את כל הפרטים הנדרשים למשלוח המוצרים ולחיובך.
    4. 4.10.אם יחול שיבוש ו/או טעות בתיאור המוצר, בתמונתם, תיאורם, מחירם או בכל פרט אחר, ו/או הפריט אזל במלאי, החברה תהא רשאית לבטל את רכישתך ואת לא תחויבי בכל תשלום בגין ההזמנה שבוטלה.
    5. אם בעת ביצוע ההזמנה תמסרי פרטי זיהוי שגויים, לא נוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך. במקרה שהמוצרים יחזרו אלינו בגלל פרטים מוטעים שמסרת, תחויבי בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול. אנא הקפידי למלא פרטים מדויקים ועדכניים. הגשת פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית על פי הוראות חוק העונשין, התשל”ז – 1977 ו/או בכל דין.
    6. 4.12.החברה ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמש ו/או לגולש ו/או למזמין ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה והחברה שומרת לעצמה לבטל את ההזמנה הספציפית במקרה זה.
  1. הדין החל וסמכות שיפוט
    1. דיני מדינת ישראל יחולו על תקנון זה ועל כל הנובע ממנו או הכרוך בו, תקנון זה יפורש על פיהם וכל סכסוך או שאלה משפטית יובע להכרעה בערכאה שיפוטית המוסמכת במחוז תל אביב בלבד.