MY VACATION

AUGUST22 | FAMILY
AYIA NAPA

הימים האחרונים של אוגוסט הגיעו, הקייטנות נגמרו ובאמת שהרגשתי שאני מתחילה לצאת מדעתי... הבנתי שאין טיימינג מדויק כמו זה כדי לצאת לחופשה משפחתית. אז למה בחרתי באיה נאפה? קודם כל לפי הכל זה יעד חלומי ומהנה. מקום אידיאלי לטוס אליו לחופשה עם הילדים, הטיסה קצרה מאוד, רק שעה והמחייה מאוד זולה. פעם אחרונה שביקרתי באיה נאפה הייתה כשהייתי בת 17. זכרתי את איה נאפה כיעד מסיבות של חבר'ה צעירים שעכשיו סיימו תיכון.. והאמת? כלום לא השתנה, היא עדיין כזאת למי שמחפש. הפעם כמובן שנסענו כולנו - יובל בעלי, אני ושלושת הילדים שלנו. סגרנו מלון הכל כלול מותאם למשפחות עם ילדים קטנים. מי שעוקב אחרי ראה שהטיול אתחיל לצערי לא כמתוכנן בכלל. כשנחתנו בשדה של איה נאפה גילינו שכל המזוודות שלנו לא הגיעו ובאמת שלא ידענו מה לעשות! חשבתי שאני מאבדת את זה. איך האווירה בשנייה התהפכה מכיף של חופשה לאווירה של איך מסתדרים על טיטולים, אוכל לאיידן, בגדים לבנות, בגדי ים ועוד עולם שלם שארזתי במזוודות שלנו. מצאנו את עצמנו מסתובבים עם שלושה ילדים קטנים בחנויות במרכז העיר, לצערנו לא מצאנו הרבה, המבחר שם קטן במיוחד. הסתפקנו בדברים בסייסים כדי שנוכל להעביר את הלילה עם הילדים בצורה נורמלית. זאת הייתה חוויה קשה להתחיל איתה את החופשה. בסוף אחרי ששיגעתי את כל העולם התברר שהמזוודות בכלל לא עלו איתנו לטיסה ונשארו בנתב"ג. ואחר שלושה ימים קשים במיוחד קיבלנו את המזוודות ואז היה אפשר באמת להתחיל את החופשה!

JUNE22 | ROMANTIC
PAPHOS

עם כל השגרה העמוסה והזוגיות האינטנסיבית יובל ואני הרגשנו שאנחנו חייבים חופשה כדי לצבור אנרגיה חדשה וטובה. החלטנו שבא לנו יעד קרוב, חופשה קצרה ורגועה בלי הרבה רעש ופיתויים - רצינו רק להיות בשקט אחד עם השנייה. אז מצאנו את האי פאפוס בקפריסין - 45 דקות טיסה, חופשת בטן גב רגועה, זולה וקלילה. בפאפוס לא תמצאו חיי לילה זוהרים, טברנות רועשות או פעילות אקסטרים מטורפת. זה באמת המקום המדויק כדי להירגע ולהתנתק מהשגרה. באי חופים יפים, אוכל טוב ואווירה קלילה, שקטה ושלווה. למרות שזאת הייתה חופשה זוגית, לגמרי המקום מתאים גם לחופשה משפחתית עם ילדים.

MAY22 | ROMANTIC
DUBAI

השנה, לכבוד היום הולדת של יובל בעלי, החלטתי להפתיע אותו בטיול ליעד ששמעתי עליו רבות אבל עוד לא ביקרתי בו, דובאי. נסענו ל- 6 ימים מלאים ועם כמות האטרקציות וכל מה שיש לראות ולעשות בדובאי, יכולנו להישאר שם שבועיים.

APRIL22 | FAMILY
ANTALYA

השנה החלטנו להעביר את כל חג הפסח וחוה"מ בחופשה משפחתית ביעד שטרם הייתי בו, אנטליה. אנטליה היא עיר הנופש הגדולה ביותר בטורקיה ואנחנו היינו באזור מלא ריזורטים בשם בלק. אנטליה היא יעד מושלם בעיניי לטיולים משפחתיים בזכות הריזורטים המפנקים, השפע של אוכל, הטיסה הקצרה, מזג האוויר הנוח והמחיר שמקבלים תמורה בעדו. אם לומר את האמת, לא פשוט לטוס לחו"ל עם שלושה ילדים קטנים אבל נהנינו מכל רגע. בהתחלה, הסגנון של "הכל כלול" לא עשה לי חשק. שמעתי על חוויות שליליות ועל אוכל גרוע ורמה ירודה. כשהתחלתי לחפש מלון, ראיתי שרוב הריזורטים באנטליה עובדים בשיטת ה- All Included (הכל כלול), אז הבנתי שאיכות החופשה שלי תלויה בבחירת הריזורט.

MARCH22 | BUSINESS
LONDON

אז למי שלא יודע אני מחזיקה בתואר מכובד- שגרירה של המותג הבינלאומי next. מטרת הנסיעה ללונדון הייתה צילומים לקולקציה החדשה ובחירת קולקציה. לונדון היא אחת הערים האהובות עליי וזו הפעם השישית שהייתי בה. למזלי, נפלנו על מזג אוויר שמשי ונעים בניגוד למזג האוויר הממוצע שהוא אפרורי וגשום.

FEBRUARY22 | ROMANTIC
ISTANBUL

עם יד על הלב, הייתי סקפטית. לא הייתי בטוחה כמה אני אתחבר לאיסטנבול, אבל מודה שהתאהבתי! איסטנבול היא לא אחת מהערים שאם אתה לא מכיר את האנשים הנכונים זה יכול להיות מאתגר להגיע למקומות השווים. לאיסטנבול יש את הקצב והאנרגיה שלה, היא מיוחדת בגלל השילוב של העולם הישן והחדש. אם אתם בקטע של אוכל טוב, טיפולי יופי וקניות - הגעתם למקום הנכון.

JULY21 | ROMANTIC
SEYCHELLES

אחת החופשות שהכי נהנינו בהן כמשפחה - ואוווו כמה כיף היה! הייתי בסוף חודש שביעי (איידן אהובי היה בבטן), מאוד התלבטתי אם לנסוע... אבל, בדיוק נגמרה הקורונה ולא חשבתי פעמיים! בקיצור.. סיישל היא החופשה המושלמת- גן עדן אמיתי שמומלץ עם ילדים אבל לגמרי יכול להיות לזוגות בלבד!

JANUARY20 | FRIENDS
AMSTERDAM

אמסטרדם, היא אחת הערים האהובות על בעלי יובל. עיר תוססת מלאת חיים והכי כיף לחוות אותה עם חברים.

JULY19 | FAMILY
PUNTA CANA

אם לא שמעתם על פונטה קאנה, תנו לי לספר לכם על יעד טרופי לחופשה משפחתית או זוגית ברפובליקה הדומיניקאנית. דמיינו מקום שבו האוקיינוס האטלנטי פוגש את הקריבים ומציע את החיים הטובים ממש על החוף. האווירה מפנקת ועיירת החוף מספקת את חווית החול לבן, ים בצבע תכלת ודקלי קוקוס בכל מקום, לא פלא שהיא יעד של צעירים ומשפחות סלבס מהעולם.

JUNE19 | FRIENDS
PARIS

פריז היא בין היעדים האהובים עלי בעולם, היא עיר מדהימה ומתאימה לכל סוג נסיעה, עם הבן הזוג לנסיעה רומנטית או עם חברים, משפחה וגם רק עם החברה הכי טובה. הפעם הקדשתי את הטיול לחברים, לשופינג ולאוכל.

JUNE19 | ROMANTIC
BARCELONA

בכל שנה אני מחכה לתאריך אחד מיוחד מאוד. 24/6 - יום הנישואים שלנו. והפעם לכבוד החגיגות, טסנו לברצלונה! ברצלונה משלבת את התחכום של עיר אירופאית עם הלייף סטייל הים תיכוני והיא יעד שמתאים בול לכמה ימים של חופשה.

DECEMBER18 | FAMILY
MALDIVES

את החופשה שלי במלדיביים אפשר לתאר במילה – גן עדן. זה ה-מקום להגשים את פנטזיית החול הלבן, ים בגוונים טורקיז ואיים ירוקים. להרגיש שקט ושלווה ולראות שקיעות מהיפות בעולם. חופשת בטן-גב חלומית. בתקופה שנסעתי למלדיביים, הייתי אחרי הלידה של נואל, והחלטתי לנסוע רק עם איימי שהייתה כבר בת שלוש. זאת הייתה הפעם הראשונה שהשארתי את נואל בבית, וזאת לא הייתה החלטה פשוטה. אבל בסוף, הנסיעה למלדיביים היא ארוכה ואין לתינוקות מה לעשות שם.

SEPTEMBER18 | FAMILY
ELOUNDA

אלונדה היא עיירת חוף חלומית שנמצאת בחוף הצפוני של כרתים והיא יעד מהמם וקרוב לחופשת בטן גב מפנקת.